Hurtig it-service med overblik og styr på detaljerne.

Vi samler alle de opgaver, vi løser for dig, i ét system. Det giver overblik og bedre kundeservice

Vi registrerer alle indkomne opgaver i opgavestyringssystemet Kayako, der har over 30.000 kunder verden over.

Opgaver pr. telefon

Når du henvender dig til os pr. telefon, bliver din opgave registreret i opgavestyringssystemet. Det kan godt tage et par minutter, og det håber vi, at du har forståelse for.

Det sikrer nemlig, at vores konsulenter hurtigt kan komme i gang med at løse din opgave.

Opgaver pr. e-mail

Hvis du ønsker at sende os opgaver pr. e-mail, kan du benytte adresserne support@onehouse.dk og salg@onehouse.dk, så oprettes opgaverne automatisk i opgavestyringssystemet.

Helpdesk

Hvis du ønsker det, kan du benytte dig af OneHouse helpdesk.

Her kan du selv oprette opgaver og følge med i, hvordan de bliver løst, samt se historik på afsluttede opgaver. Vælg “Kundelogin” i menuen øverst til venstre.

Har du ikke logget på OneHouse helpdesk før, så indtast brugernavn og vælg “Glemt kodeord?”, så får du et nyt kodeord tilsendt.

Hvis du har spørgsmål til, hvordan opgavesystemet fungerer, er du velkommen til at ringe til os og få en rundvisning.

Brugervejledning til OneHouse helpdesk (pdf)